
KAYMAKAMOLARAK GÖREV YAPTIĞI İLÇEYİ ZİYARET ETTİİçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir'de Valilik, AK Parti ve MHP il başkanlıkları ziyaretlerinin ardından 4 yıl kaymakam olarak görev yaptığı Derinkuyu ilçesine geldi.
Kaynak: Habertürk, Demirören Haber Ajansı
21 Haziran 2026 23:10
Alıntıdır : Haber Kaynağı İçin Tıklayınız
Bu habere çok benzer konularda diğer kaynaklardaki haberlere aşağıdan ulaşabilirsiniz.

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir'de! 'Kendimi Bu Şehre Borçlu Hissediyorum'
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, çeşitli programlara katılmak üzere geldiği Nevşehir'de Valilik, AK Parti ve MHP il başkanlıklarını ziyaret ederek kentte yürütülen projeler hakkında Vali Hüseyin Kök'ten kapsamlı bilgi aldı. Çiftçi'yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı. Bakan Çiftçi, daha sonra MHP İl Başkanlığını ziyaret etti.
21 Haziran 2026 19:00


Reklam Vermek İçin Tıklayınız
İşletmenizin potansiyeline ulaşmasına yardım etmek için buradayız. Lütfen tıklayarak iletişime geçiniz.

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir'de Ziyaretlerde Bulundu
Çiftçi'yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı. Derinkuyu ilçesinde 4 yıl görev yaptığını belirten Çiftçi, "Kendimi Nevşehir'e, Derinkuyu'ya ve diğer ilçelerimize borçlu hissediyorum. Vefa borcum var. İnşallah bakanlığım süresince, bu şerefli görev benim üzerimde olduğu müddetçe de elimizden geldiği kadar ilimizin, ilçemizin sorunlarını giderme konusunda bütün gayretlerimizi sarf edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin ve programın hayırlı olmasını diliyorum. Bu güzel karşılama ve misafirperverlikten dolayı da herkese teşekkür ediyorum." diye konuştu. Bakan Çiftçi, daha sonra MHP İl Başkanlığını ziyaret etti.
21 Haziran 2026 18:23

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir'de! 'Kendimi Bu Şehre Borçlu Hissediyorum'
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, çeşitli programlara katılmak üzere geldiği Nevşehir'de Valilik, AK Parti ve MHP il başkanlıklarını ziyaret ederek kentte yürütülen projeler hakkında Vali Hüseyin Kök'ten kapsamlı bilgi aldı. Çiftçi'yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı. Derinkuyu ilçesinde 4 yıl görev yaptığını belirten Çiftçi, "Kendimi Nevşehir'e, Derinkuyu'ya ve diğer ilçelerimize borçlu hissediyorum. Vefa borcum var. İnşallah bakanlığım süresince, bu şerefli görev benim üzerimde olduğu müddetçe de elimizden geldiği kadar ilimizin, ilçemizin sorunlarını giderme konusunda bütün gayretlerimizi sarf edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin ve programın hayırlı olmasını diliyorum. Bu güzel karşılama ve misafirperverlikten dolayı da herkese teşekkür ediyorum." diye konuştu.
21 Haziran 2026 18:51

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi Nevşehir'de Ziyaretlerde Bulundu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Nevşehir'de valilik, siyasi partiler ve Derinkuyu ilçesini ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Kentte ilk olarak valiliği ziyaret eden Bakan Çiftçi, yürütülen çalışmalar hakkında Vali Hüseyin Kök'ten brifing aldı. Derinkuyu ilçesinde 4 yıl görev yaptığını belirten Çiftçi, "Kendimi Nevşehir'e, Derinkuyu'ya ve diğer ilçelerimize borçlu hissediyorum. Vefa borcum var. İnşallah bakanlığım süresince, bu şerefli görev benim üzerimde olduğu müddetçe de elimizden geldiği kadar ilimizin, ilçemizin sorunlarını giderme konusunda bütün gayretlerimizi sarf edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin ve programın hayırlı olmasını diliyorum. Bu güzel karşılama ve misafirperverlikten dolayı da herkese teşekkür ediyorum." diye konuştu. Bakan Çiftçi, daha sonra MHP İl Başkanlığını ziyaret etti.
21 Haziran 2026 19:00

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir Temaslarına Başladı
Burada yaptığı konuşmada Nevşehir ve Derinkuyu ile özel bir bağının bulunduğunu vurgulayan Çiftçi, "Nevşehir'e ve özellikle Derinkuyu'ya karşı kendimi sorumlu hissediyorum. Üstlendiğimiz bu önemli görev süresince ilimizin ve ilçelerimizin ihtiyaçlarının karşılanması, sorunlarının çözülmesi için tüm imkânlarımızı seferber edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin şehrimiz adına hayırlı sonuçlar getirmesini temenni ediyorum" ifadelerini kullandı. AK Parti ziyaretinin ardından Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanlığını da ziyaret eden Bakan Çiftçi, daha sonra 2003-2007 yılları arasında kaymakam olarak görev yaptığı Derinkuyu ilçesine geçti.
21 Haziran 2026 17:50